- Szczegóły
- Opublikowano: 26 marzec 2017
Zachęcamy do przystąpienia do zespołu i pomocy w budowie najbardziej oszczędnego energetycznie pojazdu na świecie. Aktualne prace rozwojowe w projekcie:
- Projekt przekładni zębatej o o sprawności min 98% (przełożenie 4:1) i mocy max 200 W;
- Układ sterujący hamownią silnikową (wykonanie sterownika, programowanie sterownika, czujniki i wyświetlacz);
- Układ sterujący hamownią podwoziową (wykonanie sterownika, programowanie sterownika, czujniki i wyświetlacz);
- Zaprogramowanie sterownika telemetrii (programowanie mikro-kontrolera, integracja czujników, akwizycja danych);
- Wykonanie sterownika i automatyzacja układu napędowego oraz wodorowego;
- Projekt i wykonanie felg pełnych z włókna węglowego. Analiza MES;
- Projekt skrzyni biegów o wysokiej sprawności >> rozwinięciem jest automatyzacja skrzyni biegów (sterownik, algorytmy);
- Projekt piasty napędowej ze zintegrowanym silnikiem elektrycznym do sprawnej jazdy przy dużych prędkościach. Sprawność silnika min. 90%;
- Projekt kierownicy i systemu sterowania kierowcy. Układ elektryczny i model CAD;
- Przekładnia kierownicza z łamaną kolumną. Projekt i wykonanie;
- Analiza MES zawieszenia tylnego i przedniego. Projekt usztywnienia i amortyzacji;
- System odzysku energii z hamowania do ładowania super-kondensatorów;
- Super-kondensatorowy układ magazynowania energii.