Zachęcamy do przystąpienia do zespołu i pomocy w budowie najbardziej oszczędnego energetycznie pojazdu na świecie. Aktualne prace rozwojowe w projekcie:

 

 

  1. Projekt przekładni zębatej o o sprawności min 98% (przełożenie 4:1) i mocy max 200 W;
  2. Układ sterujący hamownią silnikową (wykonanie sterownika, programowanie sterownika, czujniki i wyświetlacz);
  3. Układ sterujący hamownią podwoziową (wykonanie sterownika, programowanie sterownika, czujniki i wyświetlacz);
  4. Zaprogramowanie sterownika telemetrii (programowanie mikro-kontrolera, integracja czujników, akwizycja danych);
  5. Wykonanie sterownika i automatyzacja układu napędowego oraz wodorowego;
  6. Projekt i wykonanie felg pełnych z włókna węglowego. Analiza MES;
  7. Projekt skrzyni biegów o wysokiej sprawności >> rozwinięciem jest automatyzacja skrzyni biegów (sterownik, algorytmy);
  8. Projekt piasty napędowej ze zintegrowanym silnikiem elektrycznym do sprawnej jazdy przy dużych prędkościach. Sprawność silnika min. 90%;
  9. Projekt kierownicy i systemu sterowania kierowcy. Układ elektryczny i model CAD;
  10. Przekładnia kierownicza z łamaną kolumną. Projekt i wykonanie;
  11. Analiza MES zawieszenia tylnego i przedniego. Projekt usztywnienia i amortyzacji;
  12. System odzysku energii z hamowania do ładowania super-kondensatorów;
  13. Super-kondensatorowy układ magazynowania energii.

 

Panel Wszelkie prawa zastrzeżone ©